Hogyan működik?
A Vanjegy digitális megoldás; koncertek, fesztiválok, rendezvények, előadások és sportesemények jegyeinek másodkézből történő adásvételére - Könnyen kezelhető & Biztonságos felületen.
A szigorú ellenőrzéseink és szoros együttműködéseink a szervezőkkel garantálják a visszaélések kizárását, így jegyei minden alkalommal hitelesek. Kezdetben a OneTicket és Ticketportal platformján vásárolt jegyek eladása esetén bevezetésre kerül, hogy a Vásárló egy új QR kóddal frissített jegyet kap kézhez, ami biztosítja, hogy illetéktelen személyek számára elérhetetlen legyen használata.
- Egyszerű, Gyors és Biztonságos megoldás.- Több százezer aktív érdeklődő.

Kedvező kezelési
költség

Gyors
és egyszerű

100%
Biztonság

Kérdések és Válaszok
A felső sávban található “Bejelentkezés / regisztráció” gombra kattintva, vagy ezen a linken: https://vanjegy.hu/users/new
A jegyet a főoldalon kiválasztott rendezvény alatt tudod feltölteni, közvetlen a “Jegy eladás” gombra kattintva pdf formátumban, majd ki kell tölteni a szükséges információkat, pl jegy ára, típusa. Ha feltöltés után még nem aktív a jegy, akkor mi is megnézzük és, ha mindent rendben találunk a feltöltött jeggyel, akkor engedélyezzük az eladást.
Három lehetőséget biztosítunk, hogy biztosan elérje:
- Hitelesített telefonszám esetén SMS-t küldünk a letöltési linkkel
- Elektronikus levélben küldjük a linket és csatolmányt, az e-mail címre amivel regisztrált
- Letöltheti a Profiljából a “megvásárolt jegyek” menüpontban
Amennyiben nincs- vagy hibásan van megadva a bankszámlaszám. Vagy panasszal éltek a jeggyel kapcsolatban.
A Jegy feltöltésénél, illetve módosításnál.
Abban az esetben, ha már megvásárolták, az ár nem variálható.
Ha mégis megváltoztatja értékesítés után a jegy díját, és a Vásárló eláll a vásárlástól, a következő árusítás során már az új árat fizeti érte.
Nézze meg, hogy a helyes formátumban van-e megadva a telefonszám (+36...) és új kód kérése előtt végezzen el egy mentést a mentés gombra kattintva.
A helyes formátum +36 .. ……………
erre fentebb már válaszoltunk
A rendszer feltöltés után ellenőrzi a jegyet és amíg ez nincs kész, addig a jegy tiltva van. Gyakori hiba, hogy sokszor egymás után feltöltik a jegyet, ilyen esetben is letiltja a rendszer, hogy ne lehessen többször eladni. De például, ha az adatok nem megfelelően vannak kitöltve, akkor is előfordult már ilyen tiltás.
Ha a jegy el lett adva, akkor azt már visszavonni nem lehet, főleg ha a kifizetés azonnal megtörtént és az új jegy le lett generálva a régi már nem lesz érvényes.
Jegy törlésére visszaélés és adminisztrációs okok miatt a felhasználóknak nincs lehetősége, de írásban lehet kérni és akkor töröljük.
Írásban kell kérni az info (a) vanjegy.hu email címre írva.
Írj az info (a) vanjegy.hu email címre és megnézzük mi okozta a gondot, ha sikerült a vásárlás a jegyet kiküldjük újra, ha nem akkor visszatérítjük.
Elsőnek nézze meg a jegyet, hogy a neve szerepel-e rajta, ha nem akkor nem cserélődött a jegy. Ha rajta van a neve és így sem sikerült a belépés, akkor írjon az info (a) vanjegy.hu email címre és mi is megnézzük.
Ilyen esetben ellenőrizd a bankszámla számodat és, ha nem egyezik akkor javítsd, majd írjon az info (a) vanjegy.hu email címre és mi is megnézzük, újra indítjuk a kiutalást.
Ha nem találod a rendezvényt, akkor ne töltsd fel más rendezvényhez a jegyet, aminek hasonló neve van, mert ezzel megtéveszted a vásárlókat, inkább írj nekünk az info (a) vanjegy.hu email címre ezzel kapcsolatban.
A jegy eladásáért az ÁSZF-ben is szereplő Rendszerhasználati díjat számolunk fel, ami 5% Érdemes ezt is belekalkulálni az eladni kívánt jegy árába
Mielőtt újat veszel próbáld meg letölteni a profilodból újra és nézd meg rajta van-e a neved, a cserélt jegyek ebben különböznek az eladó által feltöltött jegyektől Ha rajta a neved és így sem működik, akkor írj nekünk az info (a) vanjegy.hu email címre ezzel kapcsolatban